
Przedsiębiorcy prześcigają się w pomysłach na promocję swoich firm. Każdego dnia na rynku pojawiają się nowe gadżety, które z powodzeniem sprawdzą się w roli nośnika choćby niewielkiego znaku graficznego kojarzącego się z firmą.
Małe gadżety reklamowe są świetnym dodatkiem do pakietu materiałów informacyjnych dotyczących oferty firmy, jakie otrzymują potencjalni klienci i kontrahenci. Im bardziej drobiazg jest funkcjonalny i przydatny w codziennym życiu, tym częściej logo firmy znajduje się na widoku i dociera do szerszego grona odbiorców. Dobrym przykładem takiego gadżetu promocyjnego jest USB z logo. Warto po niego sięgnąć organizując różnego rodzaju konferencje. Można na nim zgromadzić informacje niezbędne klientowi do podjęcia decyzji o rozpoczęciu współpracy.
W ostatnim czasie wszelkie punkty obsługi klienta mają ustawione w widocznym miejscu patery, na których wykładane są słodycze z logo firmy. To słodki upominek, po który mogą sięgnąć osoby odwiedzające przedsiębiorstwo. Słodki smakołyk da przyjemnością, z jaką przez długi czas kojarzona będzie firma, której logo znajdowało się na łakociach. To dobry sposób na budowanie pozytywnych skojarzeń z marką.